úterý 27. prosince 2011

Kozmetická taštička

Včera večer som mala tvorivú náladu, a tak som narýchlo ušila takúto malú taštičku. Materiál, ktorý som použila je zvyšok režného plátna a bavlnená látka -  konkrétne rukáv z pánskej košele ktorú som kúpila v "sekáči"J. Zapínanie je na magnet a taštička je ozdobená  látkovou ružičkou.
Plánujem v nej nosiť zrkadielko a mastičku na pery, ale nosil by sa v nej dobre aj mobil. Neviem sa rozhodnúť, preto pravdepodobne spichnem ešte jednu J
           
Pokiaľ sa taštička páči aj vám, môže jedna z čitateliek môjho blogu tiež jednu získať stačí, keď mi pridáte "like" na moju FACEBOOK-ovú stránku. Moja stránka na facebook-u sa volá rovnako ako môj blog " Ušime si niečo pekné " prípadne link na facebook nájdete aj tu na blogu v pravo dole.
Táto mini-súťaž bude trvať až do konca januára 2012, v posledný januárový deň výžrebujem jednu výherkyňu. Tie z vás, ktoré nevyhrajú, ale nemusia byť smutné pripravujem podrobný foto-návod na blog, aby ste si mohli tiež ušiť takúto milú maličkosť.

Všetkých srdečne pozdravujem, a prajem príjemné prežitie sviatočných dní 

Eňa

Žádné komentáře:

Okomentovat