neděle 25. listopadu 2012

Tildas Vintereventyr nová publikácia Tone Finnanger

Určite ste už viaceré zaregistrovali novú publikáciu od Tone Finnager Tildas Vintereventyr. Je zameraná predovšetkým na šitie vianočnej výzdoby a inšpirovaná je rozprávkami.


Z pestrej kolekcie figúrok prevládajú hlavne postavy z rozprávky "Luskáčik a Myší kráľ" Krásne baletky a statoční vojačikovia.


Ale nájdete tu aj princeznú na hrášku

Množstvo iných milých figúrok, zvieratiek, koláčikov, látkových riadikov, vlastne všetko čo ku návrhom Tone Finnanger patrí.

Pre všetky moje verné čitateľky som pripravila publikáciu do pdf formátu, stačí mi pridať "like" na facebook. Pokiaľ ste stránku už dávno "like-ly" tak máte úlohou splnenú stačí mi napísať mail na adresu usimesiniecopekne@gmail.com a ja vám publikáciu pošlem.

Eňa


2 komentáře:

  1. Jéé,ja už na tu knihu čekám měsíc, urguji a zatím nic..Nikde jsem ji nemohla sehnat, tak jsem ji nakonec objednala v Itálii.Jestli nedorazí,tak si ji přijdu objednat.Zamilovala jsem se do těch postaviček.

    OdpovědětVymazat