sobota 27. srpna 2011

Nové látky

Tento týždeň mi dorazila zásielka látok zo Spojených štátov. Musím sa priznať som z nich nadšená, sú úplne iné ako látky, ktoré dostať bežne u nás v metráži. Prvú do ktorej som sa pustila, ale len tak opatrne :) je látka od Amy Butler "Park fountain" z ktorej so ušila kabelku "Party bag"

Ďalšia ktorá je na rade je táto milá látka s tekvičkami, od Cosmo Cricket má dlhý názov "Matilda Marshmallow Happy Pumpkins" Keď som si ju objednávala veľmi sa mi páčila, ale hovorila som si čo by som asi z takej tekvicovej látky ušila, zoberiem si z nej iba trochu. A teraz to samozrejme ľutujem, pretože keď ju  držím v rukách tak ma samozrejme napadlo milión vecí ktoré by sa z nej dali ušiť. Rozhodnutie nakoniec padlo, že bude súčasťou patchworkovej deky. Návrh už mám hotový, takže sa už musím len pustiť do práce. S výsledkom sa určite pochválim tu na blogu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat